تهران| اطفاء حریق در کارخانه پالت‌سازی کهریزک؛ آتش‌سوزی خسارت جانی نداشت
1401/06/21 - 2252 - 0 - سایت اریاپالت

گروه استان‌ها- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: در حال حاضر آتش‌سوزی مهار شده اما همچنان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس در محل هستند تا در صورت نیاز اقدامات درمانی را انجام دهند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، مجتبی خالدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در کارخانه پالت‌سازی کهریزک اظهار داشت: عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه پالت‌سازی کهریزک اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در حال حاضر آتش‌سوزی مهار شده اما همچنان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اورژانس تهران و یک دستگاه آمبولانس در محل هستند تا در صورت نیاز اقدامات درمانی را انجام دهند.

آتش‌سوزی مهیب مجتمع مسکونی در رشت؛ 20 نفر مصدوم شدندآتش‌سوزی در کمین مراتع و جنگل‌ها؛ 156 هکتار از مراتع و جنگل‌های استان کرمان در آتش‌سوزی از دست رفتاشتری: تعدادی از عوامل آتش‌سوزی‌های عمدی بازداشت شدند

همچنین امین بابایی بخشدار کهریزک نیز در گفت‌وگو با ‌تسنیم، با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در شورآباد اظهار داشت: در ساعت 15:40 یک کارخانه پالت‌سازی چوبی در شورآباد دچار حریق شد که در مجاورت آن انبار سیستم ایرانسل و در سوی دیگر کارگاه مونتاژ گیربکس قرار داشت که خوشبختانه با مهار آتش به این دو کارخانه آسیبی نرسید.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از تماس افراد بومی با آتش‌نشانی، نیروهای آتش‌نشانی شهر کهریزک در محل حادثه حاضر شدند، ضمن اینکه از ظرفیت آتش‌نشانی شهرداری تهران و حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز کمک گرفته شد.

بخشدار کهریزک سپس تصریح کرد: به جهت انجام هماهنگی بین‌بخشی بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردم تا امکان‌سنجی لازم جهت اطفا حریق صورت گیرد و پیگیری لازم برای انتقال مخازن آب انجام شد.

بابایی ضمن تقدیر از حضور به موقع و اقدام سریع نیروهای آتش‌نشان افزود: خوشبختانه آتش در محل کارخانه به سرعت اطفا شد و تنها خساراتی به پالت‌ها، بخشی از سوله و کانکس نگهبانی وارد شد و خسارت جدی بروز نکرد، به علاوه علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی می‌باشد.